Wij plaatsen cookies om onze website optimaal te laten functioneren en prestaties te meten. Door deze website te gebruiken geef je akkoord op deze cookies.
Op deze pagina vindt u een selectie van de functies van ShipLogic. Houd er rekening mee dat dit slechts een beknopt overzicht is en dat de ruimte beperkt is om alle relevante details te tonen. De beschrijvingen zijn bewust beknopt gehouden om u een algemene indruk te geven van wat ShipLogic te bieden heeft. Aan de inhoud van deze pagina’s kunnen geen rechten worden ontleend. Voor meer gedetailleerde informatie over een specifiek onderwerp kunt u gerust contact opnemen met ons team.
In vergelijking met enterprise-oplossingen of maatwerk-PMIS-systemen biedt ShipLogic een laagdrempeliger alternatief. Er zijn geen grote initiële investeringen, geen hostingkosten, geen hoge onderhoudskosten en geen langdurige implementatietrajecten.
In plaats daarvan vraagt ShipLogic slechts een eenmalig opstarttarief en een overzichtelijk maandelijks abonnement.
Softwareondersteuning, onderhoud en updates zijn inbegrepen zonder extra kosten.
ShipLogic is een volledig cloud-native applicatie, die toegankelijk is vanaf elke werkplek met een internetverbinding. Virtualisatie of andere omslachtige tussenlagen zijn niet nodig — u krijgt directe, snelle toegang.
ShipLogic is zelfs onderweg te gebruiken, bijvoorbeeld op een tablet. Alles wat u nodig hebt is een standaard commerciële internetverbinding en een gewone computer met een comfortabel scherm, een laptop of een tablet.
Omdat het systeem modulair en schaalbaar is, kunnen extra modules op elk gewenst moment worden aangeschaft — zonder dat er installatie op locatie nodig is.
Tijdens en na de onboardingfase hebben alle medewerkers die met ShipLogic gaan werken toegang tot onze online testomgeving. Hiermee kunnen zij zonder risico oefenen en vertrouwd raken met het systeem.
Er zijn geen speciale installatie nodig en het is niet nodig om servers of extra hardware aan te schaffen, te installeren of te onderhouden. Na de onboarding is doorgaans geen verdere betrokkenheid van de IT-afdeling meer nodig.
Bij ShipLogic worden alle server-gerelateerde taken door ons in de cloud beheerd — inclusief database- en opslagbeheer met ingebouwde redundantie, verwerkingscapaciteit, geavanceerde beveiligingsmaatregelen, schaalbaarheid en systeemonderhoud.
Infrastructuurgerelateerde zaken worden 24/7 actief gemonitord en ondersteund door de op één na grootste cloudprovider ter wereld. Dit zorgt voor hoge betrouwbaarheid, maximale beschikbaarheid en kostenvoordelen die doorgaans niet haalbaar zijn met on-premise oplossingen.
Simpel gezegd: afgezien van het up-to-date en veilig houden van uw eigen laptop of browser, is er geen specifiek onderhoud nodig aan uw kant om ShipLogic draaiende te houden. Dit valt volledig binnen de Service Level Agreement (SLA) die standaard bij uw abonnement hoort.
Een uitgebreide 24/7 SLA voor software-ondersteuning is op aanvraag beschikbaar.
Wij moedigen het gebruik van ShipLogic aan op alle niveaus binnen uw organisatie. Er zijn geen beperkingen op het aantal gebruikers, zolang zij deel uitmaken van uw organisatie. Evenmin is er een limiet aan het aantal scheepsbezoeken dat u kunt beheren.
Bel 085 - 051 60 54 of mail info@shiplogic.nl