
Port of Den Helder
"ShipLogic is uitermate geschikt voor een zeehaven als Den Helder"
Wij plaatsen cookies om onze website optimaal te laten functioneren en prestaties te meten. Door deze website te gebruiken geef je akkoord op deze cookies.
Klanttevredenheid als sleutel tot groei
Eén van de belangrijkste pijlers van ons succes is klanttevredenheid. Wij geloven dat tevreden klanten niet alleen zorgen voor langdurige samenwerkingen, maar ook een essentiële rol spelen in ons verkoopproces.
We hebben gemerkt dat klantambassadeurs van onschatbare waarde zijn. Ons doel is dan ook dat al onze klanten bereid zijn om als referentie op te treden voor potentiële nieuwe klanten. Dat bereiken we door:
het bieden van uitstekende ondersteuning en service
actief te luisteren naar feedback en onze oplossingen continu te verbeteren
het opbouwen van langdurige relaties gebaseerd op vertrouwen en gezamenlijk succes
Klantbetrokkenheid
Door nauwe samenwerkingen met onze klanten te onderhouden, creëren we een open feedbackloop. Klanten leveren regelmatig input, wat bijdraagt aan de voortdurende verbetering van ShipLogic.
De Klantendag: Interactie en Innovatie
Een van de manieren waarop we klantbetrokkenheid stimuleren is via onze Klantendag, waarvoor alle ShipLogic-gebruikers elke twee jaar worden uitgenodigd. Dit evenement biedt:
Informatieve sessies over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten
Ruimte voor interactie en discussie, waarbij klanten ideeën en ervaringen kunnen uitwisselen
Een platform voor suggesties, waarmee gebruikers actief kunnen bijdragen aan toekomstige verbeteringen
Dit zorgt ervoor dat ShipLogic nauw blijft aansluiten bij de behoeften van havens, terwijl het de betrokkenheid onder gebruikers versterkt.
Wat onze klanten zeggen
Tevreden klanten zijn ons belangrijkste doel. Sinds 2021 hebben al 28 havens in Nederland gekozen voor ShipLogic, en we zijn er trots op te kunnen zeggen dat al onze klanten bereid zijn om als referentie op te treden.
Lees hieronder hoe drie van onze klanten hun ervaringen met ShipLogic delen:
"ShipLogic is uitermate geschikt voor een zeehaven als Den Helder"
"Alle benodigde gegevens letterlijk binnen handbereik"
"ShipLogic werkt naadloos samen met onze bestaande werkprocessen"
Bel 085 - 051 60 54 of mail info@shiplogic.nl