Een routekaart voor de toekomst

In april is de haven van Werkendam aangesloten op ShipLogic. De havenmeesters Jan Smit en Lou Goedel zijn volledig ingewijd, de aanslagen lopen automatisch door naar het financieel pakket van de gemeente en de ligplaatsplanning is op orde. Ondertussen wordt er met volle vaart doorontwikkeld aan ShipLogic.

Vanaf dag één hebben we gekozen om ShipLogic beschikbaar te stellen als een abonnement aan de gebruikers: Software as a Service (SaaS). Het voordeel voor de gebruikers is dat er continu nieuwe functies toegevoegd worden. Deze nieuwe functies komen voort uit terugkoppeling van bestaande klanten, suggesties die we krijgen tijdens gesprekken met nieuwe klanten en vanuit ons eigen inzicht. Voordat nieuwe functies opgeleverd worden, ontvangen alle gebruikers via email een aankondiging met daarin de vernieuwingen die zij kunnen verwachten. 

Eén van de nieuwe functies die onlangs opgeleverd is na een suggestie van een klant, is overdacht van de wacht. In vele havens is een team van havenmeesters en operationeel betrokkenen actief. Na de wacht zijn er diverse notities over te dragen. Deze notities worden in ShipLogic op het desbetreffende scheepsbezoek gezet. Op de kaart is direct te zien welke scheepsbezoeken een notitie hebben, en zonder een scherm open te hoeven klikken wordt de notitie getoond. Heel handig!

Alle geplande vernieuwingen staan op de Roadmap voor ShipLogic. Daar zijn kleine dingen bij, maar ook grotere. We houden altijd ruimte om snel te kunnen inspelen op nieuwe ontwikkelingen. Bent u nieuwsgierig wat er gaat komen? Neem dan eens contact met ons op!

Wilco Vahrmeijer, Product- en domeinspecialist

17-05-2021

Need more information?

Call +31 85 - 051 60 54 or send an email to info@shiplogic.nl