Ervaringen uitwisselen met mede-gebruikers, invloed uitoefenen op onze roadmap, nieuwe functies, tips en vragen stellen direct aan het ShipLogic team? Dat kan op de ShipLogic Klantendag!
Het is alweer drie jaar geleden dat de eerste haven tekende voor ShipLogic. We waren daar heel blij mee want na anderhalf jaar onderzoek, ontwerpen en ontwikkelen werd daarmee bevestigd dat het product voorziet in een behoefte. En die behoefte wordt door veel havens gevoeld, want inmiddels zijn er al 17 waar ShipLogic in gebruik is. Het gaat dus hartstikke goed!
We zijn hard op weg naar 150 aktieve gebruikers die ons altijd weten te vinden als zij hulp nodig hebben en die op de hoogte worden gehouden met nieuwsbrieven en release notes. Maar hoe mooi zou het zijn om iedereen eens persoonlijk te ontmoeten? Daarom laten we nu een lang gekoesterde wens in vervulling gaan: op 5 maart organiseren we onze allereerste ShipLogic klantendag in het Deltahotel aan de Maasboulevard in Vlaardingen. Een mijlpaal in de ontwikkeling van ShipLogic.
In een informele sfeer presenteren we onder andere nieuwe functies, geven we tips en kunnen gebruikers die dag ook rechtstreeks bij het ShipLogic team vragen stellen en ideeën aanbrengen. Later op de dag kan iedereen zijn invloed uitoefenen en stemmen op die ideeën. Ook introduceren we Ship Assist, onze nieuwe app voor schippers die we in samenwerking met SAB hebben ontwikkeld. We laten u graag zien hoe die app de havenmeester gaat helpen. Loet de Hooge, operationeel manager van SAB Maritime Services zal als gastspreker aanwezig zijn. Het belooft een interessante dag te worden voor iedereen die bij ShipLogic betrokken is.
Uiteraard wordt ook voor de inwendige mens gezorgd.
Bent u een ShipLogic gebruiker en heeft u nog geen uitnodiging per e-mail ontvangen? Laat het ons dan weten via klantendag@shiplogic.nl en dan zorgen wij dat u erbij kunt zijn.
Manfred Suttorp
Bel 085 - 051 60 54 of mail info@shiplogic.nl