"Welkom aan boord". Als passagier is het fijn om welkom geheten te worden, maar dat geldt natuurlijk ook voor schippers
“Welkom aan boord!”. Iedereen die ooit gereisd heeft met een ferry kent deze uitspraak. Als passagier word je welkom geheten op een schip dat op het punt staat om te vertrekken.
Een hartelijk en oprecht welkom, ook schippers waarderen dat bij binnenkomst in de haven. Sommige havenmeesters heten schippers welkom via de marifoon. Maar de marifoon is niet het communicatiemiddel bij uitstek om pro-actief te verwijzen naar verordeningen, regelingen en voorzieningen, en bovendien beschikt niet iedere haven over een marifoon.
Daarom is ShipLogic uitgebreid met een nieuwe module: de Welkomstemail. Het is heel eenvoudig: In ShipLogic wordt eenmalig een sjabloon voor de welkomstemail gemaakt, en na het aanmaken van elk scheepsbezoek verstuurt ShipLogic vervolgens een gepersonaliseerde welkomstemail aan de schipper. In de email heet u de schipper welkom, kunt u een link naar de verordening opnemen, geeft u aan welke voorzieningen er zijn en hoe die gebruikt kunnen worden. Ook kunt u de gegevens van het schip vermelden die u in ShipLogic heeft staan.
Niet alleen voelt de schipper zich daardoor welkom en is die op de hoogte van alles wat uw haven biedt, maar u stimuleert hen daarmee ook om eventuele correcties door te geven op de scheepsgegevens. Wilt u de schippers welkom heten, pro-actief informeren en hen mee laten werken aan kwaliteitsverbetering? Dan is deze module precies wat u zoekt!
Wilco Vahrmeijer, Product- en domeinspecialist
Bel 085 - 051 60 54 of mail info@shiplogic.nl