De ShipLogic Klantendag 2024 was een succes! Informatieve presentaties, live demo's, veel onderlinge interactie en waardevolle feedback. Het kan niet anders: dit krijgt een vervolg…
De allereerste klantendag van ShipLogic is achter de rug. Vanuit de kop van Noord Holland tot Zuid-Limburg, van Friesland tot West-Brabant, uit het hele land zijn ShipLogic gebruikers afgereisd naar het Deltahotel in Vlaardingen. En het was een geweldig succes. Met een prachtige opkomst, informatieve presentaties, live demo's van nieuwe functies en onze nieuwe app Ship Assist, interessante onderlinge discussies en veel interactie.
Ook de middagsessie waarbij de gebruikers zelf ideeën op een bord konden schrijven, toelichten, en iedereen daarop kon stemmen was ontzettend leuk en inspirerend. Het was mooi om te zien hoe nieuwe contacten werden gelegd en levendige informatieuitwisseling plaatsvond.
We waren ook erg blij met alle positieve feedback. Het werd ons duidelijk dat iedereen erg waardeert hoe we naar klanten luisteren, support leveren en hoe toegewijd we zijn. Heel motiverend!
De klantendag was dus leuk en nuttig voor de aanwezige gebruikers, maar zeker ook voor ons. En zo nieuwsgierig als we zijn hebben we de dag erna meteen alle ideeën geïnventariseerd en daar zijn interessante resultaten uitgekomen. Uiteraard gaan we nu onze roadmap aanvullen met deze waardevolle input.
De kern van onze boodschap: bij ShipLogic worden gebruikers daadwerkelijk gehoord, en hebben zij invloed op de ontwikkeling van het product. Hoe mooi is dat?
Manfred Suttorp
Bel 085 - 051 60 54 of mail info@shiplogic.nl